Atchison tarixi, Kanzas

Atchison tarixi, Kanzas

Atchison, Atchison County okrugining qarorgohi, Missuri daryosi bo'yida Topekadan taxminan 60 mil uzoqlikda joylashgan. Fuqarolar urushi arafasida Atchison qullikni qo'llab-quvvatlovchi kuchlarni qo'llab-quvvatlash markazi bo'lgan. The Qutqaruvchi suverenO'sha paytda Atchisonda kuchli antiabolitsionizm jurnali nashr etilgan, 1855 yilda shahar va 1859 yilda shahar sifatida tashkil etilgan. Quruqlikdagi operatsiyalarning avj olish davrida Atchison Kaliforniyaning Placerville shtatiga mamlakatning eng uzun va eng muhim yo'nalishlaridan biri bo'lib ulangan edi. Atchison, Topeka va Santa Fe temir yo'li 1859 yilda Kanzas shtati tomonidan ijaraga olingan va 1860 yildagi Atchison. Temir yo'l qurilishi aslida 1868 yilgacha boshlanmagan, lekin tez orada Atchison 1872 yilga kelib shaharda sakkizta temir yo'l liniyasi tugagan markazga aylandi. Asrning ikkinchi yarmida Atchison Kanzasning asosiy shaharlaridan biri bo'lgan. . Jon Sitonning quyish sexida 1894 yilga kelib 2000 kishi ishlagan. Atchisonning eng mashhur fuqarolaridan biri 1897 yilda shaharda tug'ilgan Ameliya Erxart edi. U tug'ilgan uy hozir Ameliya Erxart tug'ilgan joy muzeyi. Atchison okrugining tarixiy muzeyi eski Santa Fe temir yo'l deposini egallaydi. Atchison temir yo'l muzeyi 811 bug 'dvigatelining uyi bo'lib, Atchisonda ikkita rim -katolik kolleji tashkil etilgan. Benedikt, erkaklar kolleji, yana biri - Sent -Tog'. 1971 yilda ular birlashib Benedikt kollejini tashkil qilishdi. Atchison, shuningdek, Highland Community College va Shimoliy -Sharqiy Kanzas Texnik Kollejining kampuslariga ega: Atchisonning birinchi kasalxonasi 1884 yilda ochilgan va besh yildan keyin yopilgan. Hozirgi Atchison kasalxonasi 1914 yilga borib taqaladi.


Atchison okrugiga, Kanzas tarixi va nasabnomasiga xush kelibsiz


Atchison okrug sudi binosi - Vikipediya

Bu sayt farzandlikka olish uchun mavjud

ATCHISON DAVLAT TARIXI

Missuri shtatining senatori Devid R. Atchison sharafiga nomlangan bu okrug 1855 yilda birinchi hududiy qonun chiqaruvchi organ tomonidan yaratilgan o'ttiz uchtadan biri edi.

Mashhur uchuvchi Ameliya Erxart 1897 yil 24 -iyulda Atchison shahrida tug'ilgan.

Atchison - eng yirik aholi punkti va okrug o'rni. Ro'yxatga olingan shaharlardan tashqari, boshqa jamoalarga Arrington, Kammings, Dalbi, Farmington, Yaxshi niyat, Hawthorne, Kennekuk, Larkinburg, Monrovia, Oak Mills, Pardee, Parnell, Port Uilyams, Potter, Sent -Pats va Shennon kiradi.

ONLAYN ma'lumotlar

Tarjimai hollar Tug'ilganlar

Qabristonlar
Aholini ro'yxatga olish Cherkov tarixi/ yozuvlari
Viloyat tarixi Sud yozuvlari
O'lim rekordlari Kataloglar
Tarixiy diqqatga sazovor joylar Er rekordlari
Nikohlar Harbiy
Yangiliklar/ qisqartmalar Gazetalar/ manbalar
Obituariyalar Pionerlar
Maktablar Jamiyatlar
Soliq ro'yxatlari Shaharlar/ shaharchalar
Vasiyatnomalar/ yuridik yozuvlar
Veb -sayt yangilanishlari:

Bizning maqsadimiz - barcha tadqiqotchilarning tekin foydalanishlari uchun nasabnomalar va tarixiy ma'lumotlarni transkripsiya qilish orqali ajdodlaringizni vaqt davomida kuzatib borishga yordam berish.
Saytlarimizni qidiring
Agar sizda tarixga muhabbat, boshqalarga yordam berish istagi va veb-mualliflik ko'nikmalari bo'lsa, bizga qo'shiling! Tafsilotlarni bizdan oling Ko'ngillilar sahifasi

Chodirlaringizni tekshiring! Oilaviy albomlarni changdan tozalang!
Biz bu sayt uchun DATA qidiramiz.
Agar siz ushbu veb -saytga oilalaringizning nekrologlari, yangiliklar va boshqa tarixiy ma'lumotlarni qo'shishni xohlasangiz, Bizga elektron pochta.

Biz shaxsiy tadqiqotlar o'tkaza olmaganimizdan afsusdamiz.

Bizga nekroloq yuboring har qanday tuman saytlari uchun.

Yangilanishni o'tkazib yubormang!
har qanday yoki barchamizga obuna bo'ling pochta ro'yxatlari


Atchison, Kanzas tarixi - Tarix

Quyidagi matn Kanzas shtatining ayrim tumanlarida ta'lim tarixi boblaridan 98-99-sahifalarda topilgan.

Kanzasdagi kolumbiyalik ta'lim tarixi.
Kanzas o'qituvchilari tomonidan tuzilgan va Kanzas shtati tarixiy jamiyati homiyligida, Kolumbiya ko'rgazmasi uchun nashr etilgan.
(Topeka, Kan.: Hamilton matbaa kompaniyasi: E. H. Snow, davlat printeri, 1893)

MAKTABLARNING TARIXI VA O'SIShI, MAMLAKATLAR BILAN

ATCHISON DAVLATI

Tegishli ofitser bu okrugning tarixini tayyorlamagan. Uning eng yirik shahridagi maktablar tarixi Supt tomonidan yozilgan. J. H. Glotfelter.

ATCHISON CITY MAKTABLARI - Atchison shahridagi 1 -sonli tuman, shu jumladan hozirgi Atchison shahridagi hudud 1858 yilda tashkil etilgan. Birinchi tuman kengashi Jeyms Kulter, O. F. Short va F. G. Adamsdan iborat edi. Birinchi maktab 1858 yil 20 -noyabrda ochilgan, direktori P. D. Plattenburg edi. 10 yil davomida maktablar ijaraga olingan binolarda saqlangan. Jamoat cherkovining podvali, To'rtinchi Kanzas prospekti yaqinida, sakkizinchi va tijorat ko'chalari burchagida joylashgan eski mason binosining pastki qavatida, janob Devid D. Auld binosining yuqori qavati, oltinchi yaqinidagi tijorat ko'chasida, va, ehtimol, boshqa binolar, bu yillar davomida maktab xonasi bo'lib xizmat qilgan. Plattenburgdan keyin Soyyer ismli kishi, undan janob Negli keldi. Nemis maktabini Dengel ismli o'qituvchi o'rgatgan, uning ortidan janob Markus. Miss Sara Stil, Miss Uikxem va Miss Lizzi Bay ham shu vaqt davomida dars berishgan. Xyu Bayning ismlari, W.H. Grimes, polkovnik P. T. Abell, P. H. Vudard va L. A. Alderson bu davr tarixi bilan chambarchas bog'liqdir.

1867 yil 3 -iyunda shahar maktablari ikkinchi sinf va Wm shaharlarida "ta'lim taxtalari" ni tuzish qonuniga binoan tashkil etildi. Skovil, Vm. Smit, M. L. Gaylord, L. R. Elliot, Jon A. Martin, Yuliy Xoltaus, Geo. V. Gillespi va Yoqub Poehler birinchi taxta edi.

1868 yilda katta maktab binosi sharqda, Santa Fe va Atchison ko'chalari oralig'ida, Beshinchi avenyoda joylashgan uchastkaning uchdan ikki qismida qurilgan. Bu uch qavatli g'ishtli, 12 xonali bino bo'lib, boshqaruv kengashiga tegishli bo'lgan birinchi bino edi. 1869 yilda, oktyabr oyida, bu bino butunlay yonib ketdi va maktablar bir necha oydan buyon yangi ajoyib uylaridan zavqlanishganidan keyin, ular tuyulganidek, do'konlar va cherkovlarga qaytishga majbur bo'lishdi. 10 yil. Ammo, xayriyatki, boshqaruv kengashi binoni katta sug'urta bilan ta'minladi, bu uni qayta qurish va qayta tiklash uchun etarli edi. Kengash keyinchalik Wmdan iborat edi. Skovil, Vm. C. Smit, M. L. Gaylord, J. T. Koplan, kapitan Wm. Bowman, A. B. McQueen, Jacob Poehler va George Storch. 1871 yilda ular hozirgi tovar binosini foydalanishga tayyor qilib qo'yishdi. 1892 yilgacha "Ingalls" deb nomlangan Markaziy maktab nomi bilan ma'lum bo'lgan bu binoning ikkita pastki qavatida sakkizta o'quv xonasi va uchinchi qavatda o'rta maktab uchun ajoyib turar joy mavjud. O'rta maktabning akt zali 150 o'quvchiga mo'ljallangan bo'lib, yaxshi yoritilgan va o'tirgan. Uning derazalari shahar, daryo, o'rmon va tekislik manzarasini ko'radi, bu Kanzasning go'zalligi bilan ajralib turadi. Qiroat xonalari katta va qulay.

Boshqa binolar, shaharning o'sishi talab qilganidek, barpo etilgan, hozirgacha har biri oltita xonaning uchtasi, sakkiztasi, o'ntasi, o'ntasi va Ingalls binosi joylashgan.

Maktablarning birinchi boshlig'i B.T.Bredford bo'lib, u reyting tizimini tashkil qilgan. Janob Bredfordni to'rt yil o'tgach, Ouens ismli kishi egalladi va u bir yil xizmat qildi. Qulay. R. X. Jekson uning ortidan ergashdi va maktablarni 1876 yil iyungacha, J.C.Skott uning o'rnini egallash uchun saylangunga qadar boshqardi va 1878 yilgacha xizmat qildi. 1878 yilda C.S. Sheffild nazoratchi bo'ldi va 1880 yilgacha, R. C. Mead saylangunga qadar xizmat qildi. Janob Mead 1886 yil dekabrigacha bosh direktor bo'lib, uning o'rniga F. M. Dreyper, 1889 yilda esa Buel T. Devis keldi. Janob Devisning o'rniga 1891 yilda J.X. Glotfelter tayinlangan, u hozirda nazoratchi.

Maktablar har yili to'qqiz oy davomida saqlanadi. Boshlang'ich kurs sakkiz sinfga bo'linadi, har bir sinf bir yillik ishini o'z ichiga olgan holda har bir sinf ikki sinfga bo'linadi va har bir yarim sinf yoki sinfni tugatganidan keyin reklama qilinadi.

Rag'batlantirish uchun imtihonlar o'tkazilmaydi. Har oyning ishi ko'rib chiqiladi va oylik ishning vakili bo'lgan yozma mashq ma'lumot uchun saqlanadi. Bu yozma mashqlar baholanadi va o'quvchilar o'rtacha 75 %. O'rtacha 75 dan past bo'lgan talabalar hech qanday savollarsiz direktor tomonidan ko'rib chiqiladi va agar o'qituvchi tavsiya qilsa va bu davr mobaynida yozilgan hujjatlar uning qarorini tasdiqlasa, ular qabul qilinadi. Maqsad - rasmiy tekshiruvlar bilan birga keladigan asabiy taranglikni olib tashlash.

Boshlang'ich kursga umumiy bo'limlardan tashqari chizmachilik, musiqa va kalistenika kiradi. Maxsus o'qituvchilar ishlamaydi.

Atchison umumta'lim maktabi taxminan 1880 yilda tashkil etilgan va o'shandan beri 130 nafar yigit -qiz bitirgan. Kurs Davlat Universitetiga mos keladi, u erda bizning bitiruvchilarimiz imtihonsiz qabul qilinadi. O'qituvchilar asosan bizning bitiruvchilarimiz. Ko'plab yigitlarimiz muvaffaqiyatli biznes yuritmoqdalar yoki o'z kasblarida yuksalmoqdalar.

Shahar o'qituvchilari har oy uchrashib turishadi, shu vaqtda boshliq tomonidan pedagogika va boshqa mavzular bo'yicha ma'ruzalar o'qiladi, boshqa bo'limlarda darslar o'quv yili davomida tashkil qilinadi va davom ettiriladi, oxirida o'qituvchilar tekshiriladi. bajarilgan ishlar va ularning o'rtacha ko'rsatkichlari sertifikatlarida akkreditatsiyadan o'tgan. Har oyda sinf yig'ilishlari o'tkaziladi, sinf ishi muhokama qilinadi, tajribalar taqqoslanadi va o'zaro konferentsiya o'tkaziladi. Bu bizda mavjud bo'lgan eng yaxshi usullarni tarqatadi va o'zaro rejalashtirish orqali har bir o'qituvchining oy uchun aniq maqsadi bor.

1892 yil uchun shahar maktablariga yozilish 2154 edi. Xususiy va mahalliy maktablar katta homiylikka ega, shuning uchun 6 yoshdan 14 yoshgacha bo'lgan maktab o'quvchilarimiz ta'lim oladilar.

Yozuvlarni ko'zdan kechirar ekanmiz, Jon A. Martin, Jorj Storch, kapitan Jon Siton, SH Kelsi, TJ Uayt, EA Mize kabi turli xil ta'lim kengashlari a'zolari orasida eng nufuzli fuqarolarimizning ismlarini topamiz. , T. Tarrant, Jeyms H. Garside, WS Cain va AF Martin.

Uch ayol boshqaruv kengashi a'zosi bo'lgan, Maher xonim, Miss Lidiya Stokvell va L. A. Gambleton xonim.

Hozirgi kengashda J.T. Xersi, prezident Jeyms X. Garside, vitse -prezident Chas bor. X. Farvell, J. T. Allensvort, J. F. Vudxaus, A. F. Gratigny, Jonatan Uolizer, V. R. Fletcher, L. X. Svisher va G. C. Uattles.

Oq va negrlar alohida maktablarda, o'rta maktabdan pastda ta'lim olishadi. Ikkinchisida ular bitta maktabda o'qiydilar.

Atchison aholisi har doim o'z maktablariga bergan doimiy qo'llab -quvvatlashi tufayli, bizda ular uchun ta'lim tizimidan ko'ra qadrliroq bo'lgan jamoat manfaatlari yo'q, degan fikr paydo bo'ladi.


Salli uyidagi g'ayritabiiy faoliyat

G'ayritabiiy harakatlar ko'plab paranormal jamoalar va uyning sobiq ijarachilari tomonidan hujjatlashtirilgan.
Eng tez -tez uchraydigan faoliyat - bu qorong'i harakatlanuvchi soyalar, audio hodisalar, elektron ovoz hodisasi, elektr magnit maydonining sezilarli darajada oshishi, haroratning o'zgarishi, uskunaning ishlamay qolishi, yorug'lik hodisasi, hidlash hodisasi, sochlarning tortilishi, sirtdan tortib to qattiqgacha bo'lgan chizish. podvalda va devorlarda g'aroyib moddalar paydo bo'lishi, ob'ektlarni manipulyatsiya qilish, itarish hissi, egalik qilish va to'liq ko'rinishga ega bo'lish.


KS tarixi – D guruhi

Shubhasiz, temir yo'llarni amalga oshirish 1800 -yillar oxirida G'arbni kengaytirishning eng muvaffaqiyatli vositalaridan biri edi. Temir yo'lning chorva mollari, materiallar va shaxsiy sayohatlari uchun uzoq masofali transportni ta'minlay olish qobiliyati Amerika G'arbining qanday joylashishini inqilob qildi. Atchison, Kanzas 19 -asr oxirida Kanzasdagi temir yo'l faoliyatining asosiy markazi bo'lgan va shaharni, Kanzas va G'arbni rivojlantirishda katta rol o'ynagan.

Atchison, Kanzas 1854 yilda Missuri shtatining Platte -Siti aholisi tomonidan tashkil etilgan, ular Kanzas shtatida yangi shaharchani qurish uchun Missuri daryosidan o'tgan. Keyingi yili hududiy qonunchilik uni shahar deb tan oldi. Atchison muvaffaqiyatining ko'p qismini Missuri daryosida qulay joylashishi bilan bog'liq. Temir yo'l yotqizilishidan ancha oldin, Atchison bug'li qayiqlar va yuk tashuvchilar uchun qo'nish joyi va G'arbiy shtatlarga olib boradigan ko'plab vagon yo'llari bo'ylab katta maydon edi. Shahar, shuningdek, AQSh pochta xizmatining bosh qarorgohiga aylandi.

Aynan 1850 va#8217 -yillarning oxirida Atchison temir yo'lda ishtirok etishdan ko'zini uzdi va Atchison investorlarining 150 ming dollarlik yordami bilan 1859 yilda Atchison, Topeka temir yo'li ijaraga olindi. Keyingi o'n yillikda g'arbga qarab temir yo'l qurilishi va amalga oshirilishi ko'rildi. , va “Santa Fe ” 1863 yilda ushbu nomga qo'shildi. Temir yo'l 1872 yilda Kolorado chegarasiga etib keldi va 1880 yilda Nyu -Meksiko shtatining Santa Fe shahriga uzatildi. 1881 yilda Nyu -Tinch okeani janubi liniyasi bilan bog'langan ATSF liniyasi. Meksika shu tariqa uni ikkinchi milliy transkontinental temir yo'lga aylantirdi.

Shahar 1870-1890 yillar mobaynida katta iqtisodiy yuksalishni boshdan kechirdi va bu uni butun mintaqaning eng boy shaharlaridan biriga aylantirdi. Atchison nafaqat temir yo'l shahri, balki Kanzas shtatining birinchi bank markazlaridan biri bo'lib, sanoat va qishloq xo'jaligi bilan faxrlanadi. Vichita va Dodj Siti kabi shaharlar o'rtasida chorva mollarini tashish ham davlatga katta iqtisodiy manba berdi. Atchison va Kanzas gullab -yashnaganida, temir yo'l texnologiyasi yaxshilandi va minglab temir yo'llar minglab oshdi. Bu o'sish oxir -oqibat yopiq vagon yo'llari davrini tugatdi va G'arbni yanada qulayroq qilib qo'ydi, shubhasiz, bu chegarani yanada o'rganishga va uning joylashishiga katta hissa qo'shdi. Agar temir yo'llar nisbatan qisqa vaqt ichida muvaffaqiyat qozonmaganida edi, G'arbiy davlatning joylashuvi ancha murakkab bo'lardi va shubhasiz, ancha uzoq davom etar edi.

Bularning barchasi mamlakat bo'ylab hukumat uchun foydali bo'lgan bo'lsa -da, har xil turdagi xususiy biznes va temir yo'llar vatan va suverenitetni saqlab qolishga astoydil urinayotgan mintaqaning tub aholisi uchun navbatdagi jazo bo'ldi. Bu mavzu keyingi postimda muhokama qilinadi.


LM 488, yo'q. 16 Dikkinson okrugi Atlas mulk egalari va qishloq yo'llari. [Salina, konsolidatsiyalangan], 1950 yil.

LM 489, yo'q. 4 Doniphan okrugining atlasi, Kanzas, okrug shaharchalari xaritalarini o'z ichiga oladi. Des Moines: Anderson Publishing Co., taxminan. 1927 yil.

LM 489, yo'q. Doniphan okrugining 5 Plat kitobi, Kanzas. Rokford, Illinoys: W.W. Hixson & amp Co., [1931].

LM 489, yo'q. 6 1949 yil Kanzas shtatining Doniphan okrugining atlasi, 1948 yil 21 -dekabrga qadar shaharcha platalari tuzatilgan. Harlan, Ayova: R.C. Booth Enterprises, 1949 yil.

Katta o'lchamli K/978.1/-D71/T739 Doniphan okrugining atlasi, Kanzas, xaritalar, KL shaharchalari plitalari, alifbo bo'yicha qishloq ma'lumotnomasi, cherkovlar tarixi va boshqalar, oilalar, fermalar. Minneapolis: Tri-Tabula Inc., 1972 yil.


Atchison, Kanzas tarixi - Tarix

Atchison, Kanzas, Missuri daryosining g'arbiy sohilida, muzlik davrida qazib olingan keng amfiteatrda, past tepaliklar bilan o'ralgan. Bu kichik sanoat shahri tarixiy qiziqishlarga boy va uni o'z tug'ilgan joyi yoki sobiq uyi deb da'vo qilgan milliy mashhur shaxslar bilan faxrlanadi.

Atchison simmetriyaga jiddiy e'tibor berilib, uning ko'chalari tekis va tekis qoplangan. Missuri daryosining irmog'i White Clay Creekning tor vodiysida, shimoliy va janubiy turar -joy tumanlari o'rtasida tabiiy ajratuvchi chiziqni tashkil etadi, bu chakana savdo, ulgurji savdo va ulgurji tumanlar va temir yo'l hovlilaridir. Shahar bo'ylab oqadigan oqim katta bo'ronli kanalizatsiyaga joylashtirilgan. Eski qarag'aylar va keng, yaxshi saqlangan maysazorlar turar -joylarga ko'rk qo'shadi.

Atchisonning turar -joy arxitekturasi boshqa davrning an'anaviy uslubiga yopishgan bo'lsa, jamoat va tijorat arxitekturasi zamonaviy tendentsiyalarga amal qiladi. Atchison markazida bir qancha tarixiy binolar qolgan. Atchison mehmonxonasi va zamonaviy ofis binosi bo'lgan ikkita besh qavatli binodan tashqari, ko'pchilik biznes uylari kamtarona ikki qavatli tuzilmalardir, ba'zilari zamonaviy jabhada. Ba'zi sanoat korxonalari va biznes korxonalari 1880 -yillarga to'g'ri keladi. 1859 yilda "Kanzas shtatidan eski" shiori va Bler un fabrikasi tashkil etilgan bank 1866 yilda tashkil etilgan.

Aholining qariyb 10 foizini tashkil etuvchi negr aholisi alohida ajratilmagan, garchi biznes tumanining shimoli va sharqidagi blafning chekkasida kamtarona turar -joyli uylar joylashgan bo'lsa, unda deyarli faqat negrlar yashaydi. Ko'proq farovon kishilar turar -joy binolari bo'ylab tarqalgan zamonaviy zamonaviy uylarda yashaydilar. Negrlar ko'pchilik kasblar va kasblarda namoyon bo'ladi.

1875 yildan 1938 yilgacha Missuri daryosi bo'ylab pullik ko'prik Missuri shtati bilan bog'lovchi yagona bo'g'in edi. U PWA loyihasi sifatida qurilgan va 1938 yil 2 -iyulda transport uchun ochiq bo'lgan bepul ko'prik bilan almashtirildi.

Yozib olingan tarix 1724 yilga borib taqaladi, Fransiyaning Luiziana koloniyasi harbiy qo'mondoni M. de Burgmontning ekspeditsiyasi hozirgi Atchison okrugini kesib o'tib, Platte viloyati hindulari bilan do'stona savdo aloqalarini o'rnatish uchun. Boshqa frantsuz tadqiqotchisi Fransua Mari Perren du Lak 1802-1803 yillarda o'tdi va uning jurnalida tahlil qilish uchun olib ketilgan toshlar topilgani aytilgan. Garchi u ularni yo'qotgan bo'lsa -da, toshlar temir rudasi bo'lgan deb taxmin qilinadi.

Lyuis va Klark Mustaqillik Krikida Atchisondan olti mil shimolda joylashganda, Kanzas tuprog'ida Mustaqillik kunini birinchi bo'lib nishonladilar. 1804 yil 4 -iyulda ular salomlashishdi va odamlarga qo'shimcha viski berishdi.

1818 yil qishda, askarlar guruhi, mayor Stiven X. Longning Yellouston ekspeditsiyasining birinchi miltiq polkining a'zolari, Kanzasda Atchisondan olti mil janubdagi daryodagi katta orolda birinchi harbiy postni o'rnatdilar. Frantsiyalik trapperlar ilgari bu orolni kashf etishgan va uni orol -Vache (Sigir oroli) bilan cho'mdirishgan. Maydon Long 1819 yil iyulda otryadga qo'shilganda, u bu bo'limda ko'rilgan birinchi daryo paroxodlarini olib keldi. Bu ekspeditsiyaning ko'plab a'zolari G'arbning rivojlanishida ko'zga ko'ringan edi. Major Jon O 'Fallen Sent -Luisning eng boy va eng nufuzli rahbarlaridan biriga aylandi, oddiy askar Bennett Rayli Kaliforniya harbiy gubernatori bo'ldi va unga Fort Riley (3 -turga qarang) nomi berildi. .

1819 yil 24 -avgustga hindular Sigir orolida qarorgoh qurgan askarlarga o'q uzganidan keyin kengash chaqirildi. Oxirgi lahzada, bir nechta boshliqlar martabali darajadagi kelishmovchiliklari sababli qatnashishdan bosh tortishdi, lekin bir xabarga ko'ra, "mayorning o'rniga, o'q otish, raketa va alangalanish, bayroq ko'tarish tufayli tinchlik e'lon qilindi". O'Fallonning notiqligi. "

1850 yilga kelib, Kaliforniya shtati va umumiy g'arbiy sayohati ko'chmanchilarni kerakli daryo qo'nishiga olib keldi. Uy xo'jaliklarining aksariyati qullikka qarshi edi, ammo Missuri shtatining ko'chmanchilari Atchisonni Kanzasni qul davlatiga aylantirish uchun xanjar sifatida ishlatishga qaror qilishdi. Ular u erda ovoz berish imtiyozlari to'g'risida da'vo arizalarini berishdi va jamiyatni doimiy tartibsizliklar holatida ushlab turishdi. Ular hattoki, qullik ashaddiy himoyachisi, Missuri shtatidan AQSh senatori Devid R. Atchison va bir vaqtlar AQSh vitse -prezidenti vazifasini bajaruvchi sharafiga shahar nomini berishdi. U Kansan bo'lmagan bo'lsa -da, Atchison shahar maydonining ochilish marosimiga tashrif buyurdi va o'z nutqida "ba'zi shimoliylar zinhorni o'g'irlamaydigan juda munosib odamlar" ekanligini tan oldi.

Shahar 1855 yil 30 -avgustda hududiy qonun chiqaruvchi organning maxsus akti bilan birlashtirildi va tanga otish birinchi meri qaror qildi. O'sha paytda janubliklar "Ozod davlat" gazetasi bilan shunchalik qattiq kurashganki, ikki muharrir o'rtasidagi duel muqarrar bo'lib tuyulgan, qullik g'olibi bo'lgan "Squatter Sovereign" gazetasini ochish uchun 400 dollar yig'dilar. Haqiqatan ham, suveren muharriri chaqiruv berdi, lekin uning raqibi buni qabul qilishdan bosh tortdi.

1850 va 1860 -yillardagi aholining ko'chib o'tishi chegaradagi chegara kunlarini tavsiflovchi qonunsizlikka olib keldi. Atchisonga kelgan birinchi vazir (1855) tomoshabinlarning ko'pini ko'cha bo'ylab chuck-a-omad o'yinida yo'qotdi. Erkin davlat vaziri, hurmatli Pardey Butler 1850 -yillarda shaharni isloh qilishga urinib ko'rdi va uning sa'y -harakatlari uchun "Katta loy" ostidagi salda yolg'iz va xavfli sayohat bilan taqdirlandi. Hujum qiluvchilarning tahdidlariga e'tibor bermay, u bir necha oydan keyin Atchisonga qaytib keldi va osilganidan ozgina qutulib qoldi. Vazirning keyingi protsessual hisobotiga ko'ra, "meni har xil xafagarchiliklarga duchor qilganimdan so'ng, ular belimni echib tashladilar, tanamni tar bilan o'rab oldilar, keyin tuklari uchun paxta tolasini surtdilar. Keyin meni yalang'och holda yubordilar. dashtlar ".

Ammo shimoliylar hokimiyatga ega bo'lishdi va 1857 yilga kelib ularning takabburligi zo'ravonlikka olib keldi. Ulardan ba'zilari Hukmdorni sotib olib, uning siyosatini butunlay o'zgartirdi. Boshqalar daryo bo'yidagi tepaliklarda Missuri shtatidan yig'ila boshladilar.

Erkin shtat qahramoni Jon Braun ham Atchison tarixidan joy olgan. Braun 1857 yilda yaqin atrofda sayohat qilganini eshitib, janublik hamdardlardan biri uning partiyasini qo'lga olish uchun chiqib ketdi, lekin buning o'rniga qo'lga olindi. Braun mahbuslardan biriga ibodat qilishni buyurdi.

"Men bilaman:" Endi men yotardim ... " - e'tiroz bildirdi erkak.

- Unday bo'lsa, ayt! Braun buyruq berdi va qo'rqqan mahbus tiz cho'kdi va bolaning duosini o'qidi.

Ular faqat ikki yil yashagan bo'lsalar -da, mustaqil guruh bo'lgan Mormonlar 1855 yilda birinchi yirik aholi punktini tashkil etishdi. Ularning fermasi, AQShdan 73 kilometr janubda, shahardan to'rt mil g'arbda, ariq bilan o'ralgan edi. va eroziya. Bu o'rab turgan xandaq qoramollarning adashib ketishining oldini olish uchun ishlatilgan.

Linkoln 1859 yil 2 -dekabrda Atchisonga tashrif buyurdi va shu erda bir guruhga murojaat qilib, Nyu -York shahridagi Kuper zalida prezidentlik g'olibligini qo'lga kiritdi. Jon A. Martin tomonidan nashr etilgan Atchison chempioni tashrif haqida xabar bermadi, chunki muharrir, Kanzas respublikachilarining ko'pchiligi kabi, Sewardni qo'llab -quvvatlagan. Hatto uni tanishtirgan odam ham "janob A. Linkoln" deb nom berishdan oldin uning yozuvlariga murojaat qilishi kerak edi. Ammo Linkoln o'z auditoriyasini yutdi, garchi u asosan gekler va qiziquvchanlardan iborat edi. Ma'lum bo'lishicha, u o'z tinglovchilarini quyidagi so'zlar bilan ogohlantirgan: "Siz Ittifoqdan ajrala olmaysiz! Agar shunday qilsangiz, siz bugun Jon Braun osilganidek osib qo'yasiz".

1859 yilda Atchisondan G'arbdan Sharqqa birinchi telegraf xabar yuborildi va o'sha yili shahar Sent -Luis va Sharq bilan bevosita aloqada bo'lgan Missisipi g'arbining birinchi g'arbi bo'lishga erishdi. Shahar kengashining birinchi yig'ilishida, Sent -Jozefdan Mo -dan, boshqa temir yo'l nuqtasidan 15 mil g'arbda joylashgan Atchisongacha bo'lgan temir yo'lni qurish uchun 100 ming dollarlik obligatsiyalar chiqarishga qaror qilindi. Missuri shtatining qonun chiqaruvchi organidan nizom olindi va 1859-1860 yil qishda yangi liniya qurib bitkazildi va ishga tushdi.

Bug'li qayiqning yaxshi qo'nishi va G'arbga olib boradigan eng yaxshi vagonli yo'lning afzalligi bilan Atchison birinchisidan boshlab gullab -yashnadi. Erta yo'l va daryo oqimi juda katta edi. 1860 yildagi shahar ma'lumotnomasida, xususiy korxonaning Yuta va qal'alar bilan olib borgan savdolari Atchisondan bo'lganligi tasodifan qayd etilgan. 1862 yilda Ben Xolladay bankrot bo'lgan Russell, Waddell & ampamp Majors Freighting Company uskunalarini sotib oldi va bosh qarorgohini Leavenworthdan Atchisonga ko'chirdi. Bir vaqtlar, 1856 yilda tashkil etilganidan so'ng, kompaniya 6000 jamoadoshi, 50 ming bosh ho'kiz va 5 mingdan ortiq vagon bilan maqtandi. Dastlabki kompaniyaning hisob -kitobiga ko'ra, ular Atchison orqali 21 million tonna yuk tashishgan. Ba'zida bu erda bir kechada 1600 ta vagon to'xtab qolgan. Butterfildning 1864 yilda Atchison shahrida tashkil etilgan Overland dispetcheri eng muhim yuk tashuvchilaridan biri bo'lib, 55 vagon ustasi, 1500 haydovchi, 1200 xachir va 9600 bosh ho'kizga ega edi. Holladay 1866 yilda Butterfildning dispetcherligini sotib oldi.

Atchisondan G'arbga xatlarni quruqlikdagi sahnalarda olib borish million dollarlik biznes edi. Har kuni jo'nab ketadigan pochta murabbiylari Atchisondan Denverga qaytish uchun 17 kun vaqt ketdilar. Pochta unsiyasi 5 dollarni tashkil etdi va eng yaxshi to'qimalar qog'oz yozish kabi moda edi.

Atchison Topeka & ampamp Santa Fe Railway boshqa mahalliy korxona edi. Janub va g'arbning buyuk tizimining sharqiy terminali bo'lishni maqsad qilib qo'ygan munitsipalitet 500,000 dollarlik obligatsiyalarni chiqarishga shoshilish uchun asos sifatida ovoz berdi va 1859 yilda kompaniya hududiy qonun chiqaruvchi hokimiyat akti bilan birlashtirildi. Ammo qurilish kechiktirildi va faqat 1872 yilga kelib, Topeka va Vichitaga yo'l ochilib, katta temir yo'l tizimining birinchi blokini ta'minladi. Boshqa yo'llar o'rnatildi va Atchison muhim temir yo'l markaziga aylandi.

1880 yilda shahar aholi va sanoatning barqaror o'sish cho'qqisiga chiqdi. Uning uchta pivo zavodi bor edi, ular 1 88 1 da davlat taqiqlari bilan yopilgan, ikkita un tegirmonlari, temir yo'l do'konlari va qadoqlash uylari. 1900 yildan boshlab u ulgurji savdo va ish joylari markaziga aylandi. Shahar qattiq bug'doy uni ishlab chiqarish bo'yicha Kanzasda to'rtinchi va AQShda o'ninchi o'rinni egallaydi, umumiy quvvati kuniga 5600 barrel bo'lgan uchta tegirmon. 1871 yilda tashkil etilgan quyish zavodi hozirda Qo'shma Shtatlardagi eng yirik kontsernlardan biri bo'lib, faqat lokomotiv qismlarini ishlab chiqarish bilan shug'ullanadi. Atchisonning sanoat mahsulotlari, shuningdek, kombinezon, charmdan tayyorlangan buyumlar, sanitariya -tesisat, qayta ishlangan tuxum va parranda go'shtini o'z ichiga oladi. Eng yangi sanoat, bir necha yillik izlanishlar va tajribalar natijasida motor yoqilg'isi uchun sanoat spirtini ishlab chiqarishdir.

Vashingtondagi Kapitoliydagi Haykal zalida Kanzas uchun ajratilgan ikkita joyni Atchison erkaklaridan Jon J. Ingalls, AQSh muallifi va senator, Kanzas gubernatori va milliy lideri Jorj Vashington Klik haykallari egallagan. Demokratik partiya. Atchison Amelia Earhart Putnamning tug'ilgan joyi, mashhur aviatrix general -mayor Garri A. Smit, Ikkinchi Jahon urushi qo'mondoni, jasorati uchun bir qancha ordenlarga ega bo'lgan va keyinchalik Fort Leavenworth va Edning roman yozuvchisi Mateel Xou Farnhamda komendant bo'lgan. Howe, Pictorial Review jurnali va Dodd, Mead & amp Company, noshirlar tomonidan taqdim etilgan $ 10,000 mukofotini "Isyon" kitobi bilan qo'lga kiritdi.

The ESKI MAYFLOWER uyining sayti, SE. 2 -chi burchak va Asosiy Sts., Union Depot tomonidan ishg'ol qilingan. Mehmonxona 1857 yilda qurilgan.

1858 yil G'arbga sayohatchilar uchun muhim boshlang'ich joy edi.

The MASASOIT UYI SAYTI, 201 Asosiy ko'chasi, taniqli mehmonlar birinchi kunlarda mehmon bo'lgan, ulgurji dori kompaniyasi bilan band. Linkoln saylovoldi nutqidan keyin mehmonxonada tunadi. Qochgan qullar to'qnashuvlar paytida eski yotoqxonada yashiringan va Horas Grili Kanzasda birinchi kechki ovqatini o'sha erda tanlagan.

Kichik PARKda, 3 -chi va 4 -chi shtatlar orasidagi Asosiy ko'chada, g'arbdagi omborxona yonida, tosh belgisi, Lyuis va Klark ekspeditsiyasining tashrifi, 1804 yil 4 -iyul.

The LOKOMOTIV TUG'ILGAN MATERIAL ZAVOBI, E. Park Sankt -endining oxiri, Kanzas shtatidagi yagona zavod va AQShdagi eng yirik zavodlardan biri. 1871 yilda Jon Seaton tomonidan quyish zavodi sifatida tashkil etilgan zavod 1906 yildan lokomotiv qismlarini ishlab chiqarish bilan shug'ullanadi. Materiallar AQShning deyarli barcha temir yo'llariga va Meksika, Yaponiya va Evropaning bir qancha mamlakatlaridagi temir yo'l kompaniyalariga sotiladi. Zavodda o'rtacha 400 kishi ishlaydi.

An ESKI QURILISH, NW. 4 -chi burchak va tijorat shtati, birinchi telegraf idorasi joylashgan. Aynan shu ofisdan G'arbdan Sharqqa birinchi telegraf xabar yuborilgan

1859. Sariq rangga bo'yalgan, g'ishtdan yasalgan uch qavatli, 1858 yilda qurilgan bu binoda qonun va ko'chmas mulk idoralari joylashgan.

PIONER ZALI , SH. burchak N. 4-chi ko'chasi va Kanzas shoh ko'chasi, 1872 yilda qurilgan ikki qavatli g'ishtli bino turli maqsadlarga xizmat qilgan. U 1882 yilda tashkil etilgan Atchison xristian cherkovining birinchi jamoatiga ega bo'lib, ko'ngilli o't o'chirish bo'limining fuqarolik zali va bosh qarorgohi bo'lib xizmat qilgan. Hozir negro klubi foydalanadigan bino o'zgartirilmagan.

The AMELIA EARHART PUTMANNING Tug'ilgan joyi , SW. burchak Santa Fe ko'chasi va N. Teras, Viktoriya davridagi ikki qavatli g'isht va ramka uyi, portlash tepasidan Missuri daryosiga qaraydi. Bu uyda, hozir boshqa bir oila yashaydi, taniqli uchuvchi bolaligining ko'p qismini bobosi va buvisi bilan o'tkazdi. Sobiq hamkasblari aviatrixni eslab qolgan bola sifatida eslashadi, u hordiq chiqargan paytlarida hindistonda o'ynashni yoki qo'shnining omborida eskirib qolgan aravada "ishonish" sayohatlariga borishni yaxshi ko'rardi.

The ATCHISON COUNTY COURTHOUSE, SW. burchak N. 5-chi va parallel Sts., 1897 yilda qurilgan, soat minorasi bo'lgan uch qavatli ohaktoshli qurilish, Ottava, Kanzadagi Jorj P. Uashbern tomonidan Romanesk uslubida ishlangan.

A marker on the lawn commemorates the address made by Lincoln December 2, 1859, although the speech actually was delivered in a Methodist Church on Parallel Street between 5th and 6th Streets.

The W. P. WAGGENER HOME (private), 819 N. 4th St., is a good example of the pretentious architecture of the i88o's and 1890'$. Built in 1885 by the late Balie P. Waggener, father of W. P. Waggener, the three-story brick building has four porches and an arched main entrance. Typical of the architectural furbelows of the period are two copper griffins on the ridge of the roof.

A law library, on the third floor, has approximately 10,000 volumes including the statutes of every State and Territory.

ST. BENEDICT'S COLLEGE (campus open at all hours), NE. corner N. 2nd and Division Sts., is a Catholic institution for young men, with a spacious, well-kept campus skirting the Missouri River and providing a magnificent view of the river valley. Established in 1858 by the Order of St. Benedict, the college confers degrees of Bachelor of Arts and Bachelor of Science and has an enrollment (1938) of 250 students. The present buildings, the first of which were completed in 1885, are designed in the Romanesque and Tudor Gothic styles.

The TUDOR GOTHIC MONASTERY (admittance only to office and parlors) is (1938) being erected on the campus. Designed by Brielmaier &amp Son of Milwaukee and modeled after the Benedictine monasteries of the Middle Ages, the Eshaped edifice of native stone with white trim will cost approximately a million dollars.

The ED HOWE HOME (private), 1117 N. 3rd St., where the journalist and author died October 3, 1937, is a simple two-story brick structure with white stone trim. "The Sage of Potato Hill" was the author of numerous magazine articles and several books, the best known of which is the Story of a Country Town.

SOLDIERS' AND SAILORS' MEMORIAL HALL , 819 Commercial St., is a two-story brick and limestone building of classic design. It was erected in 1922 as a memorial to the Atchison County men who lost their lives in the World War. The AMERICAN LEGION MUSEUM (open on application to caretaker) is on the second floor. In addition to a number of Indian relics, the museum includes a captured German flag, brought from a fort near Coblenz, Germany, by Maj. Gen. Harry A. Smith, former resident of Atchison.

The ATCHISON AGROL PLANT, SW. corner S. 1 3th and Main Sts., manufactures a blend of alcohol and gasoline for use as motor fuel. Established in 1935 as a research unit of the Chemical Foundation of America, the plant began operating on a commercial basis December 2, 1937, and has a capacity of 10,000 gallons daily.

The OLD McINTEER HOUSE, NW. corner N. i3th St. and Kansas Ave., built in 1881, and designed in the manner of an Irish castle, with a profusion of gables and towers, has been converted into an apartment building.

The GLOBE PUBLISHING PLANT, 123 S. 5th St., a two-story building of red brick with a stone foundation, is the home of the Atchison Daily Globe, founded by Ed Howe in 1877. Walt Mason began writing his rhymes in prose form while working as a reporter for Howe, who objected to the publication of "poetry" in his newspaper.

MOUNT ST. SCHOLASTICA, 801 S. 8th St., a Catholic high school and college for young women, has a 42-acre campus. Founded as a grade school in 1863 by the Benedictine Sisters, the college draws students from remote sections of the United States and from France and Canada.

The large administration building of brick and stone, designed in the Tudor Gothic style by Brielmaier &amp Son of Milwaukee, was completed in 1924. A new chapel of Roman design, with a facade of stone, and the remainder in mingled shades of buff brick, was designed by the same architects. A lacework of stone at the main entrance is surmounted by a large rose window of carved stone and colored glass.

The school has a total enrollment of 275 and the college awards the degrees of Bachelor of Arts and Bachelor of Science.

MAUR HILL, 1400 S. loth St., is a Catholic preparatory school for boys. Established in 1920 by the Fathers of St. Benedict's College, Maur Hill is a successor of Midland College, an English Lutheran institution. Five modern buildings, four of which are Tudor Gothic in design, are on the spacious campus. A bronze statue near the campus entrance depicts St. Maur and St. Placid, teachers of youth, seated at the feet of St. Benedict, patron saint of the Benedictine Order.

JACKSON PARK, entrance 1600 S. 6th St., is a rugged i4O-acre tract with circuitous one-way drives that skirt precipitous bluffs. From the highest point in the park, Guerrier Hill, there is a good view of the Missouri Valley. Park facilities include a bandstand, small lakes, swings, and other amusements for children, and a small 200. A World War cannon and a large stone monument were placed in the park in memory of the Atchison men who served in the World War. The drives are lined with beds of iris of different varieties and colors, which bloom in May.

The KANSAS STATE ORPHANS' HOME, 0.5 m. NE. of city limits on Waggener Rd., consists of nine buildings of modern brick construction on an attractive 24O-acre tract of land. The home, which provides broad educational, domestic, and recreational facilities, was established in 1885 as a refuge for orphaned children of soldiers.


History of Atchison, Kansas - History

Agar siz ushbu tug'ilgan shahar haqida qandaydir ma'lumotni bilsangiz, masalan, u qanday nom oldi yoki uning tarixi haqida ba'zi ma'lumotlarni bilsangiz, iltimos, quyidagi shaklni to'ldirib, bu haqda bizga xabar bering.

Agar siz ushbu sahifada qidirayotganingizni topa olmasangiz, qidiruvingizga yordam berish uchun quyidagi Sariq sahifalar turkumiga kiring.

Common Yellow Page Categories for Atchison, Kansas

Antikalar
Tarixiy
Arxivlar
Museum
Ommaviy yozuvlar qabristonlari
Galereyalar

A2Z Computing Services va HometownUSA.com bizning tariximizda yoki trivia sahifalarida va munozaralarda joylashtirilgan ma'lumotlarning to'g'riligiga kafolat bermaydi. Biz butun dunyodan mayda -chuyda va tarixiy ma'lumotlarni olamiz va faqat o'yin -kulgi uchun joylashtiramiz. Agar siz ushbu sahifada joylashtirilgan ma'lumotlar noto'g'ri deb hisoblasangiz, munozaralarga qo'shilish orqali bizga xabar bering.

Biz haqimizda bir oz Tarix, arzimas ma'lumotlar va faktlar sahifalar, endi bizning munozara forumlarimiz.

Bu sahifalarda tug'ilgan shaharlar aholisi yuborilgan. Tez orada qaytib keling, chunki biz doimo saytga ko'proq qo'shamiz.

Bu sahifalarda topishingiz mumkin bo'lgan tarix turlari, masalan mahalliy ob -havo tarixi, tubjoy amerikaliklar tarixi, ta'lim tarixi, tarix xronologiyasi, Amerika tarixi, afroamerikaliklar tarixi, Amerika Qo'shma Shtatlari tarixi, jahon tarixi, Xellouin tarixi, Shukronalik tarixi, Fuqarolar urushi va Fuqarolar urushi rasmlari, Fuqarolar urushidagi ayollar va Fuqarolar urushi janglari.

Trivia o'z ichiga olishi mumkin aql -zakovat, befoyda arzimas narsalar, arzimas savollar, musiqiy arzimas narsalar, Rojdestvo arafasi, Shukrona kuni, Pasxa, Xellouin arzimas narsalar, bepul onlayn o'yinlar, arzimas o'yinlar, va boshqalar.

Sahifalarda keltirilgan faktlar bo'lishi mumkin foydasiz faktlar, g'alati faktlar, g'aroyib faktlar, tasodifiy faktlar, Rojdestvo faktlari, Shukrona kuni faktlari yoki oddiygina qiziqarli faktlar.

Genealogiya ham xush kelibsiz va bu sahifalarda joylashtirilgan, chunki u bizning ko'plab jamoalar tarixida muhim rol o'ynaydi. Shunday qilib, agar siz izlayotgan bo'lsangiz bepul nasabnomalar, oila daraxti haqida ma'lumot, oilaviy iqtiboslar, o'lim qaydlari, tug'ilish to'g'risidagi yozuvlar, oilaviy qidiruv, yoki har qanday turdagi oila tarixi yoki nasabnomasi, bu boshlash uchun ajoyib joy.

Atchison, Kansas's Quick Jump Menu
Sayohat Atchison, Kansas Hotel and Travel Guide, Car Rentals, Airline Tickets and Vacation Packages
Ko'chirish Atchison, Kansas Real Estate, Sell a Home in Atchison, Buy a Home in Atchison, Apartments in Atchison, Kansas
Tijorat ma'lumotlari Atchison, Kansas's Searchable Yellow Pages, Local Links, Auto Buying Guide, Jobs & Employment
Yangiliklar Atchison, Kansas News, Press Releases, Events & Classifieds,
Hamjamiyat haqida ma'lumot Atchison, Kansas's White Pages, Demographics, Major Event Ticketing, Community Calendar, Interactive Map of Atchison, Kansas
Tasniflangan e'lonlar, tarix va arzimas narsalar, jamoatchilik forumlari, fotogalereyalar

Agar siz ushbu tug'ilgan shaharga havola qilmoqchi bo'lsangiz, quyidagi matnni nusxa ko'chiring va uni veb -saytingizga joylashtiring:


Atchison County, Kansas



Atchison County, one of the northeastern counties of the state, was created by the first territorial legislature in 1855, with the following boundaries, "Beginning at the southeast corner of the county of Doniphan thence west twenty-five (25) miles thence south sixteen (16) miles thence east to the Mississippi (Missouri) river thence up said river to the place of beginning." The county was named in honor of David R. Atchison, United States senator from Missouri, and the town of Atchison was made the county seat. In 1868, the boundaries of the county were redefined as follows: "Commencing at the southeast corner of Doniphan county thence with the southern boundary of Doniphan county, to the township line between townships 4 and 5 south thence west with the said township line between townships 4 and 5 south, to the range line between ranges 16 and 17 east thence south with said range line, to the southwest corner of section 19, of township 7 south of range 17 east thence east with the section lines to the intersection with the west boundary line of the State of Missouri thence north with said boundary line of the State of Missouri, to the place of beginning."

Atchison county is in the second tier of counties south of the Nebraska state line and has an area of 423 square miles. It is bounded on the north by Brown and Doniphan counties, on the east by Doniphan county and the Missouri river, which divides it from the State of Missouri, on the south by Leavenworth and Jefferson counties and on the west by Jackson county. It is divided into the following townships: Benton, Center, Grasshopper, Kapioma, Lancaster, Mount Pleasant, Shannon and Walnut. The surface of the county is gently undulating prairie, except along the Missouri river where it breaks into prominent bluffs. The average width of the valleys is from a quarter of a mile to a mile and a half and these constitute about one-eighth of the area. Timber is found along all the streams, the principal varieties being black walnut, burr-oak, black and white oak, hickory, red and white elm and honey-locust. Besides the Missouri river, which forms the eastern boundary, there is the Delaware river, which flows across the southwest corner, Stranger creek in the center of the county, and Independence creek which forms a part of the northeastern boundary. A mineral spring, said to have medicinal properties, is at Arrington in the southwest. Limestone and sandstone are plentiful a rich vein of coal, averaging 3 feet or more in thickness, has been found just outside the corporate limits of Atchison and there an abundance of clay for making vitrified brick.

The territory now embraced within the limits of the county originally formed a part of the Kickapoo reserve, established by the treaty of 1833, with the exception of the southwest corner which was a part of the Delaware reserve and outlet, established by the treaty of 1831. These lands were ceded, under certain conditions, to the general government in 1854 and opened to settlement.

The first white men to visit the county now embraced within the boundaries of Atchison county were French traders, who passed up the Missouri river during the first quarter of the eighteenth century. French trade was well established upon the Missouri river by 1764 and the eastern part of Atchison county known to the traders. Lewis and Clark passed along the eastern boundary on their expedition in 1804 and spent some time in exploring the banks of the Missouri river. In 1818 the first military post established by the United States government in what is now Kansas was built on the Isle au Vache, or Cow island. It was known as Cantonment Martin.

In 1833, the Methodist Episcopal church established a mission among the Kickapoos, located in what is now the northwestern corner of the county near Kennekuk. The first white man to locate permanently and erect a home is supposed to have been a Frenchman named Pensoneau, who married a Kickapoo Indian and settled on the banks of Stranger creek in 1839.

As soon as it was definitely known that Kansas Territory would be opened to settlement, the pro-slavery party in Missouri began to lay plans by which the county would be settled by men of their political faith. Some of the first settlers were a party from Iatan, Mo., who took claims in the vicinity of Oak Mills in June, 1854, but the actual settlers and the real founders of the county and city of Atchison did not enter the territory until the next month. Some of the settlers of Atchison county in 1854 were James T. Darnall, Thomas Duncan, Robert Kelly, B. F. Wilson, Henry Cline and Archibald Elliott. The county was surveyed into townships in 1855, and into sections in fall of that year. One of the earliest, and practically the only free-state settlement in Atchison county, was started in Center township in Oct., 1854, by Caleb May. The town of Pardee was laid out in the spring of 1857 and named in honor of Pardee Butler, a minister of the Christian church and one of the ardent free-state advocates. Monrovia was laid out in 1856 and Lancaster in 1857.

About five miles west of Atchison the old military road ran north and south across the county and there the citizens of Atchison sold land to the Mormon emigrant agents. For years quite a settlement of them was to be found there, although they rarely remained long. The roads west through the county became deeply worn into ruts by the thousands who passed over them. The overland stage route to California ran west through Atchison county into Franklin county the Butterfield overland dispatch to Denver started from Atchison, as did also the parallel roads to the gold fields. Thousands passed along these well known highways, but there were few settlers in Atchison county from any state except Missouri. In fact they so predominated that the people who advocated free-state principles did not dare let it be known. The first open trouble between a free-state man and the pro-slavery men in Atchison county occurred in 1855, when J. W. B. Kelley, a free-soiler in politics, made offensive remarks about slavery, and particularly about a female slave who was supposed to have committed suicide. Her owner in consequence inflicted bodily chastisement upon Kelley. A large number of the citizens of the town adopted resolutions ordering Kelley, under penalty of further punishment, to leave the town. They also ordered all emissaries of the abolition societies to leave or their reward would be "the hemp." It was resolved to "purge" the county of all free-state people. All persons who refused to sign the resolutions were to be regarded and treated as abolitionists.

The bold attitude of the free-state settlers of Lawrence increased the fire of political feeling among the pro-slavery men of Atchison and added to their martial ardor. In the Wakarusa War an Atchison company took a prominent part in the siege. Other companies were in the battle of Hickory Point.

The pro-slavery leaders of Atchison, who dominated the politics of the county, had so terrorized the other settlers that up to the summer of 1857 the free-state men in the county had formed no organization. Meetings had been held outside of Atchison, however, and during the summer a society was formed at Monrovia with F. G. Adams as chairman. About the same time the Atchison Town company disposed of a large part of its property interests to the New England Aid company, and the Squatter Sovereign, the first newspaper in the county, originally a strong pro-slavery organ, was turned over to S. C. Pomeroy, who, with F. G. Adams and Robert McBratney, turned it into the Champion, a free-state sheet.

As the town company had made such a compromise in politics for the sake of business, Mr. Adams thought that the free-state men could go still further, and advertised that Gen. James H. Lane would speak in Atchison on Oct. 19. A number of reliable free-state men came up from Leavenworth to see fair play, as the opposition had declared that Lane should not speak. Mr. Adams was assaulted in the morning and feeling ran so high with both parties parading the streets armed, that it was decided to postpone the meeting. Lane was turned back before entering the city and thus further trouble was avoided.

Atchison county was the first county in Kansas to secure railroad connections. The St. Joseph & Atchison road was completed to Atchison in Feb., 1860. This was most important for the county and city, as it removed from Leavenworth much of the trade that had formerly gone there, and secured the shipment of all the government freight to the western military posts. It also removed the starting point of the overland mail to Atchison from St. Joseph. At the present time the county's shipping facilities are provided by two lines of the Missouri Pacific, one entering on the western border, the other on the northern, converging at Atkinson a branch line of the Chicago, Burlington & Quincy, which enters the county in the northeast and terminates at Atchison a line of the Atchison, Topeka & Santa Fe, has its terminus at Atchison, with a branch from Hawthorn to Kansas City. The Chicago, Rock Island & Pacific, Hannibal & St. Joseph and Kansas City, St. Joseph & Council Bluffs railroads cross the Missouri river from Missouri to Atchison and connect that city with the east and the Leavenworth, Kansas & Western railroad crosses the southeast corner.

The county commissioners of Atchison county were elected by the territorial legislature, and Gov. Woodson signed their commissions on Aug. 31, 1855. They met and organized on Sept. 17 at the house of O. B. Dickerson in Atchison, the members present being William J. Young, James M. Givens and James A. Headley, probate judge. William McVay had been appointed sheriff previous to this meeting, at which time the following officers were appointed by the board: Ira Morris, clerk and recorder Samuel Walters, assessor Samuel Dickson, treasurer. The county was divided into three townships: Grasshopper, Mount Pleasant and Shannon. The next day Eli C. Mason was appointed sheriff in place of McVay, who resigned, and Dudley McVay was chosen coroner. Voting precincts were established for each township in preparation for the election of a delegate to Congress, which was set for the first Monday of October. The town company of Atchison had offered to donate "Block 10" for the location of the county court-house. The offer was accepted and in October the commissioners ordered that this block he made the site of a brick building at least 40 feet square. Fifty lots were sold on May 1, 1856, the proceeds to be used to help in the expense of the building. There was some question as to the permanent location of the county seat, and this was not settled until the election held on the first Monday in Oct., 1858, when Atchison received the majority of votes. Work was then pushed rapidly along and the court-house was completed in 1859. The county jail, adjoining it, was completed about the same time. As the offices in the old court-house grew too crowded with the increasing business, a fine new court-house was erected in the winter of 1896-97. No bonds were issued, the funds to pay for it being secured by three annual direct tax levies, in 1869 the county purchased a poor farm 4 miles south of the city of Atchison, and erected an $8,000 building. This farm has been self-supporting.

When the call came for volunteers at the outbreak of the Civil war, no men were more patriotic than those of Atchison county, which was represented in the First, Seventh, Eighth, Tenth, Thirteenth and First (colored) Kansas regiments the First Nebraska and the Thirteenth Missouri and also in the Ninth, Fifteenth and Sixteenth Kansas regiments. Being on the border, Atchison county was liable to raids from the Confederate army and guerrilla bands from across the border, which necessitated the raising of companies of home guards. During the year 1863 the depredations of lawless bands became so annoying that vigilance committees were formed, the members taking an oath to support the Union and to assist in suppressing rebellion. They became an effective auxiliary to the civil authorities in punishing violators of the law.

Atchison, situated in the eastern part of the county on the Missouri river, is the seat of justice as well as the largest and most important town in the county. It is a shipping and jobbing point for a large and rich agricultural territory.

According to the U. S. census for 1910 the population of Atchison county was 28,107. The value of farm products that year, including live stock, was $2,723,570. The five principal crops, in the order of their value, were: corn, $1,112,386 oats, $236,552 hay, $216,282 wheat, $170,850, and the value of live stock slaughtered or sold for slaughter was $600,709. (Kansas Cyclopedia of State History, 1912, by Frank Blackmar, Pages 111-115)


History and mystery

When you log on to the Atchison, Kansas, tourism website, you&rsquoll see experiences broken down into two highlighted categories: Amelia Earhart and Haunted Atchison.

Even during my early spring trip, I found as many fellow visitors there to explore the haunted sites in this Missouri River town as were there to explore the legend of the first woman to fly the Atlantic and Atchison&rsquos most famous daughter.

The best way to see one of Atchison&rsquos Earhart attractions is from the air on your way to Amelia Earhart Memorial Airport. The Amelia Earhart Earthwork is about one acre of permanent plantings, stone, and other natural materials that crop artist Stan Herd formed into a portrait of the aviator in her flight gear. While it&rsquos built on a hillside and has a viewing deck, it&rsquos easiest to see from above.

The earthwork is on the outskirts of Atchison, near the International Forest of Friendship. The forest is a memorial to the world history of aviation and aerospace and has trees from every state and more than 35 countries, including one from Earhart&rsquos grandfather&rsquos farm and the Moon Tree, an American Sycamore grown from a seed taken to the moon on Apollo 14.

The forest is a five-mile drive from the airport, but before you set out to explore the community you&rsquoll want to arrange to see Muriel. One of only 14 made and the last known surviving 1935 Lockheed Electra L&ndash10E airplane, Muriel is identical to the airplane flown by Earhart when she disappeared over the South Pacific. The airplane (named in honor of Earhart&rsquos sister) was rescued from destruction and restored with the goal of using it to re-create Earhart&rsquos around-the-globe flight.

When that plan was abandoned, the Atchison Amelia Earhart Foundation adopted Muriel and built the airplane a permanent home. The art deco-style hangar was completed in early 2020 and houses the airport&rsquos FBO as well as the historic aircraft. The museum section is still in the fundraising stage, and the foundation hopes to open October 2021.

While Muriel is not on regular display yet, you can make advance arrangements to view the aircraft (with a donation to the foundation) by calling 913-426-3911.

Family memorabilia are on display at the Amelia Earhart Birthplace Museum, the blufftop home of her grandparents that overlooks the Missouri River and a bridge named in her honor. She was born in the house and it&rsquos where she spent much time as a child. It is owned and operated by The Ninety-Nines, the international organization of women pilots for which Earhart served as the first president in 1931. Some rooms are restored to how they were when the family lived there, along with heirlooms. Other rooms have exhibits detailing Earhart&rsquos career.

More displays on Earhart&rsquos time in Atchison can be found at the Atchison County Historical Society Museum, housed in an 1880 train depot.

An annual Amelia Earhart Festival, started on her 100th birthday in 1997, happens the third weekend in July with evening aerobatic performances, fireworks, music, and an open house at the birthplace museum.

Two other infamous homes in Atchison allow you to stay overnight, if you have the nerve. I considered staying alone at the Sallie House or the 1889 McInteer Villa, but instead opted for day tours of both and spent the night at Tuck U Inn at Glick Mansion, a boutique bed and breakfast hotel across the street from the Sallie House that has an Amelia Earhart-themed guest room.

While in the upstairs nursery at the Sallie House, an old white frame house well documented by paranormal TV shows and podcasts for its paranormal activity, I experienced several toys turning on suddenly when nobody had touched them. I was glad I wasn&rsquot staying the night.

While September and October are the busiest times of year for the most haunted town in Kansas (according to the book Haunted Kansas: Ghost Stories and Other Eerie Tales), Atchison embraces its haunted side with tours and events throughout the year. Some of those activities were stymied during the pandemic, though the town is hosting a Haunted Atchison Mystery Tour October 16 and 17 with a History and Mystery Walking Tour of downtown Atchison along with tours of Sallie House, 1889 McInteer Villa, and Mount Vernon Cemetery.

Make sure you schedule a meal at Paolucci&rsquos into your itinerary. Whether or not you have a spirited experience, the fourth-generation business has 125 years of memories and enough ghost stories that the Food Network rated it among the country&rsquos most haunted restaurants in 2017.

Even if paranormal exploration isn&rsquot your pursuit, Atchison&rsquos businesses and attractions deliver generations of history and entertaining tales.


Atchison County, Kansas

Atchison County is a county located in northeastern Kansas, in the Central United States. Based on the 2010 census, the county population was 16,924. Atchison County was created on August 25, 1855.The county seat and most populous city is Atchison. Atchison county is named in honor of David Rice Atchison, a United States Senator from Missouri.

Atchison County comprises the Atchison, KS Micropolitan Statistical Area, which is also included in the Kansas City-Overland Park-Kansas City, MO-KS Combined Statistical Area.

Etymology - Origin of Atchison County Name

The county is named for David H. Atchison, a United States Senator from Missouri, and President of the United States Senate at the date of the passage of the Act for the organization of the Territory of Kansas. He was a Pro-Slavery Democrat, and zealous partisan leader in the discussions and movements affecting the interests of slavery and its attempted establishment in the new state to be created.

Demographics:

Atchison County History

Atchison County, one of the northeastern counties of the state, was created by the first territorial legislature in 1855, with the following boundaries, "Beginning at the southeast corner of the county of Doniphan thence west twenty-five (25) miles thence south sixteen (16) miles thence east to the Mississippi (Missouri) river thence up said river to the place of beginning." The county was named in honor of David R. Atchison, United States senator from Missouri, and the town of Atchison was made the county seat. In 1868, the boundaries of the county were redefined as follows: "Commencing at the southeast corner of Doniphan county thence with the southern boundary of Doniphan county, to the township line between townships 4 and 5 south thence west with the said township line between townships 4 and 5 south, to the range line between ranges 16 and 17 east thence south with said range line, to the southwest corner of section 19, of township 7 south of range 17 east thence east with the section lines to the intersection with the west boundary line of the State of Missouri thence north with said boundary line of the State of Missouri, to the place of beginning."

Atchison county is in the second tier of counties south of the Nebraska state line and has an area of 423 square miles. It is bounded on the north by Brown and Doniphan counties, on the east by Doniphan county and the Missouri river, which divides it from the State of Missouri, on the south by Leavenworth and Jefferson counties and on the west by Jackson county.

Geography: Land and Water

As reported by the Census Bureau, the county has a total area of 434 square miles (1,120 km 2 ), of which 431 square miles (1,120 km 2 ) is land and 2.6 square miles (6.7 km 2 ) (0.6%) is water. It is the fourth-smallest county by area in Kansas.

Atchison county is located in east Kansas. The surface of the county is gently rolling prairie, except along the Missouri river where it breaks into bluffs. Timber is found along all the streams, the main varieties being black walnut, burr-oak, black and white oak, hickory, red and white elm and honey-locust. The Missouri river forms the eastern boundary and the Delaware river flows across the southwest corner, Stranger creek in the center of the county, and Independence creek which forms a part of the northeastern boundary. A mineral spring, said to have medicinal properties, is at Arrington in the southwest. Limestone and sandstone are abundant a rich vein of coal, averaging 3 feet or more in thickness, has been found just outside the corporate limits of Atchison and there plenty of clay for making vitrified brick.


Videoni tomosha qiling: Atchison, Kansas